Veelgestelde vragen

montacoins verdien je door zelf uurwinnaar te worden. Hoe sneller en netter je werkt, hoe gemakkelijker je punten spaart. Je kunt de montacoins ook als team verdienen, door 99,5% van de orders op tijd te verzenden, minder dan 0,5% jokers te hebben en de TT01 labels op 0 te hebben staan. Tenslotte kun je de montacoins zelfs per toeval verdienen tijdens het scannen. Op bijzondere momenten krijg je vanzelf extra coins. Houd dus het totaal aantal coins dat je hebt in de gaten!

Wanneer je in dienst komt bij Monta, heb je een persoonlijk mailadres moeten doorgeven. Dit is het mailadres waar jij mee moet inloggen in de montashop, want dit mailadres staat in het Monta systeem en aan dit mailadres worden dus je verdiende montacoins gekoppeld. Weet je niet meer welk mailadres je hebt doorgegeven? Dan heb je 2 opties:

  1. Ga naar de AFAS Pocket App op je telefoon en kijk bij ‘mijn gegevens’ welk mailadres genoteerd staat. Heb je de app niet op je telefoon? Ga naar https://www.afasonline.nl/
  2. Vraag je leidinggevende of hij/zij kan opzoeken in GoMonta welk mailadres er genoteerd staat bij je naam

Wanneer je voor het eerst op www.montashop.nl bent zul je je moeten registreren, dat kun je doen op het rechter-gedeelte van de inlog-pagina, onder ‘registreren’. (https://montashop.nl/mijn-account/) Voer bij gebruikersnaam je voor + achternaam in. Het mailadres moet je persoonlijke mailadres zijn dat bij ons bekend is. Weet je niet meer welk mailadres dat is? Lees even de 2 stappen hierboven. Vervolgens krijg je een link toegestuurd naar je mail en kun je een wachtwoord instellen.

Dit kun je het best even opvragen met je persoonlijke mailadres dat bij ons bekend is. Weet je niet meer welk mailadres dat is?

  1. Ga naar de AFAS Pocket App op je telefoon en kijk bij ‘mijn gegevens’ welk mailadres genoteerd staat. Heb je de app niet op je telefoon? Ga naar https://www.afasonline.nl/
  2. Vraag je leidinggevende of hij/zij kan opzoeken in GoMonta welk mailadres er genoteerd staat bij je naam

Let op: de mail die je ontvangt om een nieuw wachtwoord voor in te stellen, kan in je spam-box terecht komen. Check dus ook je mail bij postvak ‘ongewenst’.

Bedenk zelf een nieuw wachtwoord!

De montacoins zijn gelinkt aan je pasje waar je mee in- en uitklokt! Vergeet dat dus niet te doen. 

Als je een artikel hebt besteld en een paar punten overhoudt, ben je die zeker niet kwijt. Ze blijven gewoon op je account staan voor de volgende keer.

Een van de manieren om montacoins te sparen, is inderdaad in teamverband. Het is de bedoeling dat je elkaar motiveert en steunt. Help elkaar dus om de teambeloning te ontvangen!

Als je één of meerdere artikelen retour wil sturen kun je via onderstaande link het ordernummer van je bestelling invoeren en het e-mailadres waarmee je de bestelling gedaan hebt. https://www.montareturns.com/c23945cc-ba2f-4f24-87d1-646f7710f43f
Voeg daarna de reden toe waarom je het artikel terug wilt sturen. Kies vervolgens met welke vervoerder je het pakket wilt verzenden of kies ervoor om je retour naar Monta Molenaarsgraaf te brengen en lever het bij de balie af. Print het retourlabel en verpak de producten zorgvuldig. Breng je pakket naar het gekozen afleverpunt. Let op: het kan een aantal dagen duren voordat de montacoins weer teruggestort worden in je account.

Balen! Dan is er bij ons even iets fout gegaan, sorry daarvoor. Er is bijvoorbeeld een verkeerde barcode op het artikel geplakt bij het inboeken, of het is bij een vorig retour fout gegaan met opnieuw stickeren. In dit geval willen we je ook vragen het artikel retour te sturen. Gebruik onderstaande link, voer het ordernummer van je bestelling in en het e-mailadres waarmee je de bestelling gedaan hebt. https://www.montareturns.com/c23945cc-ba2f-4f24-87d1-646f7710f43f
Voeg daarna de reden toe waarom je het artikel terug wilt sturen. Kies vervolgens met welke vervoerder je het pakket wilt verzenden of kies ervoor om je retour naar Monta Molenaarsgraaf te brengen en lever het bij de balie af. Print het retourlabel en verpak de producten zorgvuldig. Breng je pakket naar het gekozen afleverpunt. Let op: het kan een aantal dagen duren voordat de montacoins weer teruggestort worden in je account.

We hebben in het verleden wel eens mails gekregen van collega’s die bijvoorbeeld een blauwe hoodie wilden bestellen, en wanneer ze dan op het item klikte, veranderde de blauwe hoodie in een oranje hoodie. Ze zagen dus een ander artikel dan dan ze wilden bestellen. Dit probleem kun je heel eenvoudig verhelpen. Wanneer jij je cookies verwijdert en het dan nog eens probeert, dan zou dit probleem verholpen moeten zijn.

Het kan zo zijn dat je niet thuis was op moment van levering, en dat het pakket weer is teruggestuurd. Het kan ook zo zijn dat je hebt aangegeven dat je pakket op de Monta vestiging moest worden geleverd, maar dat het nooit is afgeleverd. Stuur in beide gevallen een mailtje naar montashop@monta.nl: stuur je T&T link of boekingsbevestiging door en zeg dat je bestelling niet is bezorgd. Vanuit Monta kunnen we dan een postonderzoek starten. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat het adres niet kloppend is ingevuld of dat het verzendlabel is beschadigd tijdens het sorteren.

Montashop producten

Lekker genieten met Monta

Montaexperience

Een daagje weg, naar de bios of lekker uit eten! Het kan allemaal met de super leuke Montaexperience producten.